21.10.15

Cici, șoricica albă - partea II

Diana o urmă pe Cici către palat curioasă să afle restul poveștii. Ajungând la palat, Cici le spuse lui Rolo, Chiț si Dianei:

- Știți cu toții despre puterile mele, dar nu am spus nimănui până acum, în afară de tine, Rolo, cum de stie Mina de ele. Totul s-a întâmplat după ce am revenit acasă iar ea s-a căsătorit cu regele Milo. Se pare că Mina și regele nu puteau avea pui, ceea ce era inacceptabil.

Neștiind ce să mai facă, regele, deși știa că soția sa era vrăjitoare i-a spus acesteia că există o șoricică ce a fost însoțitoarea Monei, și, mai mult ca sigur a învățat de la ea tot ce știa aceasta. Auzind acestea Mina m-a chemat la palat și, fără ca cineva să bănuiască măcar răutatea ei m-a rugat să ajut o femelă aflată în dificultate. Practic ... mi-a întins o cursă.

- Te rog să mă înțelegi, dragă Cici, cât de curând vei fi și tu la vârsta căsătoriei și vei vrea să ai puii tăi. Trebuie să îți dai seama cât de greu este pentru o șoricică să nu aibă pui. Cred că Mona te-a învățat multe lucruri. Te rog din suflet să mă ajuți, a spus ea cu lacrimi în ochi.

Văzând suferința ei am crezut-o și i-am spus că eu nu stiu vrăjitorie, dar am darul de a prevedea și dacă vrea, o să încerc să văd dacă va avea sau nu pui. Luminându-se dintr-o dată Mina s-a apropiat de mine și m-a lăsat să o ating pe lăbuță. În acel moment am văzut nu numai că va avea pui ci și o mare parte din răul pe care îl va face în viitorul apropiat. Speriată m-am uitat la ea și i-am spus:

- Vei avea mulți pui, în maxim o lună de acum.

Apoi m-am întors și am fugit cât am putut de repede de acolo.

Văzând graba mea de a pleca, Mina și-a dat seama că am văzut mai mult decât mi-a cerut ea și a trimis un șoricel de la palat să mă caute.

Știind deja ce avea să facă eu m-am dus acasă, și i-am spus mamei că trebuie să plec din regat deoarece sunt în primejdie.

În acel moment, Rolo, care era la noi împreună cu tatăl său a spus:

- Atunci merg și eu cu tine. Cineva trebuie să te apere. Un șoricel alb este ușor de văzut, dar vom merge în lumea oamenilor și eu îți voi găsi tot ce ai nevoie. Sunt foarte puțini cei care sunt interesați de șoriceii gri.

- Dar, vei fi și tu în pericol...

- Da, dar voi fi cu tine. Și asta e tot ce contează pentru mine.

Și în acest fel, dragă Diana am devenit soția lui Rolo și am plecat împreună în lumea voastră. Am trăit pe unde am putut timp de două luni, dar apoi, auzind că părinții noștrii sunt din ce în ce mai bătrăni ne-am întors să fim alături de ei în ultimele clipe. Mina era prea ocupată cu răutățile pe care le punea la cale pentru a observa întoarcerea noastră, până în ziua în care a hotărât să ne transforme în oameni și astfel să ne distrugă regatul.

- Da, povestea asta o știu, spuse Diana privind către Chiț. Acum trebuie să ne gândim la o soluție ca să te salvăm de vrăjitoarea cea rea fără a ne folosi de puterile mamei tale, pe care, mai mult ca sigur Mina o ține sub observație.

- Da, ai dreptate, spuse Chiț. Ai vreo idee despre ce ar trebui să facem?

- Am câteva, dar cred că cel mai bine ar fi să vorbim despre asta în camera mea, mâine. Acum trebuie să plec să ajung la masă. Te aștept mâine de dimineață, dupa ce pleacă bunicii la treabă.

- Cred că e o idee bună, spuse Chiț. Atunci, ne vedem mâine.

Diana ieși pe ușa palatului și se îndreptă către casă. Maine vor pune în aplicare planul ei ca să îi salveze pe Chiț și pe familia lui.

No comments:

Post a Comment