28.6.16

Arthur, pisoiul năzdrăvan - partea II

- Ar fi grozav, spuse Diana, mie îmi plac foarte mult poveștile...

- În a acest caz, povestea lui Arthur va fi una dintre preferatele tale.


Vreau să îți spun că Arthur s-s născut dintr-o familie numeroasă, are o mulțime de frățiori și surioare, dar din păcate, stăpânul mamei lui nu a putut ține atât de multe pisici și s-a hotărât să vândă din ele.

Eu am mai avut o pisica înainte dar, din păcate a murit fiind mult prea bătrână. Am căutat foarte mult timp o pisicuță sau un pisic să îmi iau, dar nu găseam nimic.

Într-o zi, uitandu-mă pe net, a văzut un anunț cum că cineva vinde pisicuțe. Ne-am suit imediat în mașină și am mers să le vedem.

Erau o mulțime de pisicute si pisoiași gri.

- La fel ca Arthur?

- Asemănători, dar, după cum poți observa, Arthur nu este de o culoare gri uniform, este un pic vărgat. Când l-am văzut ne-am îndrăgostit imediat de el.

Era foarte mic, un ghemotoc mic de blană. Era și foarte speriat.

Așa a intrat Arthur în familia noastră. Si așa au început năzdrăvăniile lui.

- Mie nu mi se pare năzdrăvan, mi se pare chiar cuminte...

- Acum, ca este mai mare, da, este mai cuminte, dar nu a fost întotdeauna așa...

1 comment: