22.12.15

Poveste de Crăciun - partea III

Devreme dimineață, Diana stătea în pătuțul ei și se gândea la cadourile pe care le va primi de la Moș Crăciun. Mama îi spusese cu o zi inainte că azi îi vor scrie o scrisoare Moșului.


- Cred că îi voi scrie astfel:

"Dragă Moș Crăciun,

Eu sunt Diana, dar tu știi deja asta. La el cum știi și că am fost o fetiță cuminte, și ascultătoare și mi-am ajutat toți prietenii atunci când au avut nevoie. Chiar și pe Miau, pisica vecinilor, deși o încercat sa ne prindă, pe a mine și pe Chiț.

De asemenea știi că îi iubesc foarte mult pe Mami și pe Tati și pe bunicii mei. Sper din tot sufletul să fiu pe lista ta de copii cuminți. De Crăciun îmi poți aduce ce cadou dorești, deși eu mi-aș dori foarte mult o păpușică așa cum am văzut la televizor. Cred că ar trebui să o întrebi pe Mami cum se numește păpușica la care mă refer.

Pentru Mami, am rugămintea să aștepți scrisoarea ei să vezi ce își dorește, la fel și pentru Tati și bunici, dar te rog să le dai din partea mea câte un pupic și cât mai multă sănătate și noroc.

Bine, de pupici mă ocup eu. Dar va trebui să mă ajuți cu restul.

Te rog de asemenea să ai grijă și de prietenii mei șoriceii dar și de cei de pe Insula de Cristal. Au fost cuminți și m-au ajutat cum au putut. Cred că știi foarte bine ce își dorește fiecare. 

Sper că atât această scrisoare cât și brăduțul frumos pe care l-am împodobit împreună cu Mami și Tati să te convingă de faptul că sunt o fetiță cuminte și că merit ceea ce îmi doresc.

Pupici mulți! Te ștept cu drag,

Diana"

- Diana, te-ai trezit? Se auzi glasul mamei.

- Da, Mami, vin acum!

- Hai, grăbește-te. Vino la masă și apoi să scriem scrisoarea pentru Moș Crăciun și să mergem să o punem la poștă.

- Da, minunat, și așa Moșul va știi ce îmi dorec. Știi, Mami, m-am gândit să îi scriem că... Spuse fetița îndreptându-se spre bucătărie.

No comments:

Post a Comment