19.2.16

Cel mai frumos cadou!

În timp ce se plimba prin gradina bunicilor, în aceasta dimineață, Diana a găsit în pietricele una în formă de inimă. A luat piatra și a  mers la bunicul ei.

- Bunicule, uite ce pietricica frumoasă am găsit! Pot să i-o dau mamei?

- Sigur, dar nu ar fi mai frumos dacă am înfrumuseța-o un pic?


- Să o înfrumusețăm?

- Da, spuse bunicul, am putea să o pictăm.

- Da, spuse Diana, am putea să o vopsim în roșu, așa este inimioara de plus de la mine din camera!

- Da, ai dreptate, hai să mergem să căutăm vopsea roșie. Cred că mai avem putina prin pod.

Astfel, cei doi se urcară în pod și începură să scotocească printre cutiile de vopsea de acolo. Tot căutând prin lucrurile pe care bunicul le avea în pod, Diana găsi un disc galben ce avea pe el desenați cu negru, doi ochi și o gură zâmbitoare.

- Bunicule, am putea să desenăm și noi pe pietricica mamei o față zâmbitoare ca asta? spuse fetița arătându-i discul bunicului.

- Sigur că putem, dar, eu aș zice că negrul e cam trist, de ce sa nu alegem vopseaua acesta albă să facem ochii și gura.

Diana se gândi putin și apoi spuse:

- Dar ce culori mai ai acolo, bunicule.

- Pai, am rosu, galben, albastru, verde, portocaliu, violet, toate culorile curcubeului.

- Atunci, ce ai zice dacă am desena ochii de culoare vede, ca ochii mamei...

- Da, e o idee buna, uite cum mă gândesc eu să facem.

- Amestecăm albul cu roșu, pentru a obține roz, și vopsim inimioara în roz. Când aceasta se usucă, desenam cu negru, niște ochi ca de pisică, iar în centrul lor facem irisul, de culoare verde. apoi desenăm gura cu roșu.

- Super idee, bunicule. Dar nu ai uitat nimic?

- Nu, nu cred..., spuse bunicul gânditor.

- Pai, în primul rând, ai spus ca facem ochii ca de pisică, și irisul, dar ochii nu au și pupilă?

- Ai dreptate! Vom face și pupila cu negru. Și în al doilea rând?

- În al doilea rând, culoarea preferata a mamei, și a mea, este galbenul. Deci, eu aș zice să facem inimioara galbenă.

- O idee minunată, spuse bunicul. Acum hai să ne apucăm de treabă.

După ce pietricica fu vopsită și pictată, cei doi au hotărât să o pună într-un săculeț de catifea pentru bijuterii de culoare roșie. La masa de seară, înainte ca bunica să termine de așezat masa, Diana merse la mama sa și îi spuse:

- Mămico, am un cadou pentru tine!

- Minunat, spuse mămica luând săculețul pe care fetița îl întindea, dar cu ce ocazie?

- Cu nici o ocazie, vreau doar sa îți arăt cât de mult te iubesc! spuse fetița și așteptă cu nerăbdare ca mama să vadă ce a primit.

Mama lăsă să ii cadă în mână pietricica și apoi o luă în brațe și începu să o învârtă și îi spuse râzând:

- Este cel mai frumos cadou pe care l-am primit vreodată. Și eu te iubesc foarte mult!

Apoi o sărută pe ambii obraji și o îmbrățișă puternic. În acest timp bunicul îi făcu cu ochiul iar bunica spuse:

- Hai, la masă cu voi! Și toți se așezară în jurul mesei fericiți.


No comments:

Post a Comment