2.9.20

Petrecere în lumea dulciurilor

 Zilele trecute am ascultat-o pe Diana povestind o aventura frumoasa imaginata de ea și m-am  gândit să o împărtășesc cu voi:

Fetița mea își scotea pe masă plastilină de toate culorile, forme pentru modelat, scobitori, foarfecă și punguțe mici de plastic. Atunci m-am gândit să o întreb ce face cu ele.

- O să modelez un tort multicolor pentru sora prietenei mele.

- Prietena ta?

- Da, prietena mea Zarina, din lumea dulciurilor. Este ziua surorii ei și m-a rugat sa ii fac un tort și multe dulciuri pentru petrecerea ei. 

- Și ce dulciuri vei mai face?

- Păi, după ce termin tortul voi face mentosane de toate culorile. Mentosanele verzi, care vor fi în forma de căluț de mare vor avea gust de menta. Cele roșii, în formă de caracatiță... vor avea gust de... căpșune. Cele portocalii, care vor fi în formă de balena, gust de portocale, evident, iar cele albastre, în formă de broasca țestoasă vor avea gust de afine.

- Wow, ce de dulciuri...

- Da, dar stai ca nu am terminat. Voi mai face și frigărui de bezele în formă de rățuște, bomboane și acadele de toate culorile și vafe.

- Multe dulciuri!

- Da, Jasmina, sora Zarinei are o mulțime de invitați copii. Așa e în lumea dulciurilor. După ce termin de făcut toate dulciurile mă duc cu Zarina în lumea dulciurilor, la petrecere.

- Cred că cel mai apreciat va fi tortul, nu?

- Da, și eu, dar și celelalte dulciuri, deoarece după cum ști, copiilor le plac dulciurile. Dar, trebuie să avem grijă să nu mâncăm prea multe deoarece ne stricam dințișorii.

- Din câte îmi dau seama va fi o petrecere pe cinste.

- Da, va fi o petrecere perfectă. Așa cum sunt toate petrecerile din lumea dulciurilor. Gata, am terminat, acum trebuie să ma gândesc cu ce mă îmbrac să merg la petrecere. Cred că mi-ar plăcea o rochiță cu dulciuri pe ea și o baghetă.

- Cred că găsim o astfel de rochiță la tine în dulap.

- Perfect, îmi iau și bagheta și sunt gata de petrecere. Pa mami, mă chemi când e masa gata. Am plecat la petrecere, Zarina și Jasmina mă așteaptă!

Sper că v-a plăcut povestioara Dianei. O să încerc să mai discut cu ea și să va mai împărtășesc din povestioarele pe care le inventează.

Pe data viitoare!


No comments:

Post a Comment