10.4.20

Mica balerină - Prima zi

Azi, când Diana s-a trezit de dimineață, mama i-a spus că are o surpriză pentru ea. Acum au plecat împreună în centrul orașului.

- Mami, ce facem aici? Ce surpriză ai pentru mine?
- Gata, spuse mama, am ajuns.

Cele două au intrat într-o sala mare unde mai multe fetițe, îmbrăcate în niște costume cu fustițe scurte roz erau adunate în jurul unei domnișoare pe care, a aflat Diana, o chema Ana.

- Domnișoara Ana te va învăța să dansezi balet.
- Balet?!
- Da, balet. O să rămâi aici cu domnișoara și celelalte fetițe și o să vină mami să te ia când se termină cursul.

Diana a luat-o pe domnișoara Ana de mână și au intrat în sală. Aceasta era foarte mare. pe o parte a sălii erau multe oglinzi, în fața cărora era o bară. În celălalt capăt al sălii erau câteva salteluțe roz. Tot acolo fetițele și-au dus sticluțele cu apă pe care le-au luat cu ele înainte de a intra în sală.

- Wow, spuse Diana văzând oglinzile cele mari. Este incredibil.
- Diana, te rog să îți iei și tu o salteluță la fel ca și colegele tale și să o aduci aici în față. Vom lucra pe ea. Acum începe prima oră de balet pentru voi. Dacă sunteți atente, și învățați tot ce vă arăt eu veți ajunge niște balerine de top. Uneori va fi greu. Probabil că unele exerciții vor parea mult prea dificile, dar, cu multă muncă, și perseverență, împreună vom ajunge departe. După cum am mai spus tot ce trebuie să faceți este să fiți atente la ce vă arăt eu, să repetați tot timpul și să nu renunțați. Ne-am înțeles?
- Daaaa, au răspuns în cor cele șase fetițe.

Ana era sigură că totul va merge bine. Fetițele munceau destul de mult și rețineau foarte repede ceea ce ea le explica. Ora se termină destul de repede pentru Diana. La final mama era acolo, pe hol și o aștepta.

- Cum a fost? Întrebă mama.
- Super, răspunse Ana, este foarte atentă și prinde foarte repede. Se vede că îi place. Sper să ne vedem și săptămâna care vine.
- Sigur, raspunse Diana hotărâtă. Mami, îmi place foarte mult, mai venim. Dar vreau și eu un costum ca al fetelor.
- Sigur draga mea, data viitoare când venim ve-i avea un costum roz ca al fetelor. Vă mulțumim, spuse mama către Ana, în timp ce se îndreptau spre ieșire.
- Cu plăcere, ne vedem săptămâna care vine, Diana.
- Sigur, răspunse aceasta și o luă pe mama de mână. Drumul către casă păru mult mai vesel cu toate figurile de dans pe care Diana le repetă încontinuu.
- Se vede ca ți-a plăcut! Spuse mama.
- Daaa, răspunse Diana, este ca un vis. Îmi doresc ca atunci când voi fi mare să fiu o balerină faimoasă! Crezi că se poate mami?
- Sigur că da, iubita mea, dacă muncești mult, și îți dorești foarte mult vei ajunge orice vrei tu, spuse mama îmbrățișând-o.

No comments:

Post a Comment